معدل دستمزد در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
نوشته شده توسط : mgh


معدل دستمزد در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
واحد سنجش حقوق و دستمزد شغل در قبرس شمالی به حوزه کار و نوع شغل اشخاص بستگی دارااست. طبق ضوابط این مرزوبوم، دستمزد کارگران دستکم 27587 لیر در ماه (بصورت ناخالص) و مبلغ 24000 لیر در ماه (بعداز کسر بیمه و مالیات) هست. هزینه‌ معاش در قبرس شمالی نیز به صورت میانگین حدود 10 هزار لیر میباشد. با این واحد سنجش درآمد، معاش درین مرزو بوم مقرون به صرفه به حیث میرسد و از لحاظ مالی عالی از کشورهایی مانند کشور‌ایران یا این که برخی کشورهای مهاجرت به قبرس شمالی  اروپایی میباشد.

با این هم اکنون، در صورتی قصد به ارتقاء درآمد دارید، می توانید به منطقههای مختلفی برای مثال توریسم، بیزنس، ساخت‌و‌ساز یا این که شغل های فنی متمرکز گردید. این ناحیهها ضمن مهیا بودن مجال‌های شغلی، با درآمد بالایی نیز یار می باشند. به‌دنبال، به رسیدگی حالت کلی بازار شغل و معاش در قبرس شمالی، همینطور معیار درآمد درین سرزمین میپردازیم.

حالت عمل در قبرس شمالی به چه شکل میباشد؟
شرایط رو به پرورش اقتصادی قبرس شمالی و حفاظت‌های دولت این مرزوبوم از مهاجران، سبب ساز گردیده تا تعداد متعددی از اشخاص فرنگی برای اشتغال به قبرس شمالی مهاجرت نمایند. نرخ بیکاری زیر، رابطه مثبت عموم قبرس شمالی با اشخاص فرنگی، نیاز کمپانی‌ها و شرکت های به نیروهای حرفه‌ای، موقعیت اقتصادی در اکنون پرورش و تورم تحت به عنوان مثال عواملی می‌باشند که اشخاص را به تصمیم برای عمل در قبرس شمالی ترغیب می‌نمایند.

یکی نکات اساسی برای عمل در قبرس شمالی، یادگیری گویش محلی میباشد؛ چون عموم این ناحیه به گویش ترکی استانبولی رابطه برقرار می‌نمایند. در صورتی بضاعت و توان در استعمال از گویش ترکی را داشته باشید، احتمال تعیین شدن در فرایند استخدام در کمپانی‌ها و شرکت ها ارتقا خواهد یافت. با این اکنون، بایستی اعتنا داشت که عموم قبرس شمالی با گویش انگلیسی نیز آشنا می باشند. به این ترتیب، حتی در شرایطی‌که لهجه ترکی را بلد نباشید، با داشتن مهارت در لهجه انگلیسی می توانید درین مرزو بوم در‌پی مجال‌های شغلی مطلوب بگردید.

یکی مورد ها اصلی دیگر برای عمل در قبرس شمالی، داشتن جواز فعالیت میباشد. طبق قانون ها این میهن، فرنگی‌هایی که قصد اشتغال درین میهن را دارا هستند، موظف به اخذ تایید صلاحیت شغل می باشند. در حالتی‌که که به وسیله یکی کمپانی‌های قبرس شمالی تحت عنوان کارمند پذیرفته گردید، این مجموعه مسئول جاری ساختن آحاد پروسه مرتبط با درخواست تایید صلاحیت عمل از سوی شما خواهد بود. همینطور، هزینه‌های مربوط به به دست آوردن مجوز عمل نیز بر ذمه صاحبکار جای‌دارد.

وقتی که برای نخستین دفعه به قبرس شمالی مسافرت میکنید، به شما یک تایید صلاحیت فعالیت اول صادر میشود. آن گاه، شما می بایست تک تک پروسه مرتبط با درخواست جواز شغل را اعمال دهید تا اداره سفر بتواند جواز فعالیت مهم شما‌را برای شغل در قبرس شمالی صادر نماید. جواز فعالیت نخستین دارنده برهه زمانی اعتبار 30 روز میباشد و بعد از آن، جواز عمل اساسی با برهه زمانی اعتبار 1 سال برای شما صادر گردد.
دلایل ایده آل بودن قبرس شمالی برای معاش
قبرس شمالی، بخشی از جزیره قبرس در شرق دریای شمال، با آب و هوای مدیترانه‌ای، فصل زمستان‌های معتدل و فصل‌تابستان‌های گرم تحت عنوان یکی‌از بخش ها توریستی اروپا شناخته میشود. هر ساله بیش تر از یک میلیون گردش گر در فصل‌های گرم و همینطور در تعطیلات جشن سال نو میلادی به قبرس شمالی هجرت می‌نمایند. این حالت، به یار و همدم حفاظت‌های دولت قبرس شمالی از سرمایه‌گذاران فرنگی، منجر گردیده تا رابطه مثبت و صمیمانه‌ای فی مابین عموم محلی و مهاجرین صورت گیرد.

به این ترتیب، با اعتنا به آنچه گفته شد، ورود مسافران و گردشگر‌های زیاد به مرز و بوم قبرس شمالی، بهبود حالت اقتصادی این مملکت را به‌دنبال داراست. در واقع، صنعت توریسم تحت عنوان یکی مهم‌ترین دست اندرکاران در گسترش اقتصادی قبرس شمالی شناخته گردیده و نقش مهمی در این مورد جاری ساختن می‌نماید. حتی قابل ذکر میباشد که ورود مسافران بدین سرزمین سبب گردیده تا سرمایه‌گذاران به موضوع ساخت‌و‌ساز املاک نیز مبادرت نمایند و با تاسیس هتل‌های لاکچری، ویلای توریستی، مسافرخانه‌ها و اماکن اقامتی توریستی، به ارتقا درآمد این سرزمین یاری نمایند. این موقعیت سبب ساز بهبود حالت بازار شغل برای مقیمان قبرس شمالی گردیده و در سود، معاش آن ها نیز بهبود خواهد یافت.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: